niedziela, 6 lipca 2014

Nadziane babeczki z czekoladą.

Witajcie! ;)

Dziś zapraszam Was do krainy słodkości.
Idealna przekąska na wieczór w gronie rodzinnym. Przygotowanie jej nie wymaga zdolności kulinarnych, ale jak na pierwszy post o gotowaniu wydaje się być idealna.



Na samym początku rozstawiamy foremki do babeczek i układamy je na blachę pokrytą papierem do wypieków.


Następnie przygotowujemy 2 jajka, 200ml mleka oraz 200ml oleju.




Wszystko wrzucamy do jednego naczynia oraz mieszamy do utworzenia się jednolitej konsystencji.



Dodajemy kawałki czekolady.



Gotowa masę nakładamy łyżką do foremek.


Gotową masę możemy posypać odłożonymi wcześniej kawałkami czekolady.


Wkładamy babeczki do rozgrzanego piekarnika w temperaturze 180 stopni na około 20 minut.


Gotowe babeczki układamy na talerzyku. Najlepiej smakują podane wraz z kawą.

SMACZNEGO!

Paulina ;)

10 komentarzy:

  1. robiłam je kiedyś :) bardzo mi smakowały
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz robiłam babeczki ale z domowego przepisu ;) chyba zrobię znowu ;D mmm

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zazwyczaj czekoladę dawałam w środek i robię jeszcze polewę ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te babeczki, bo są łatwe i szybkie do zrobienia, a w dodatku pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka piecze te babeczki i zawsze wychodzą super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie pamiętam kiedy robiłam takie gotowe babeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, to daje nam motywację do dalszej pracy.
Zachęcamy do obserwowania, odwiedzamy każdego kto zostawił komentarz :)