piątek, 15 sierpnia 2014

Coś co każda z nas powinna mieć w swojej kosmetyczce - Woda różana.

Cześć !


Dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam o moim ulubionym naturalnym toniku i mgiełce do włosów jednocześnie. 
O wodzie różanej pewnie słyszałyście już milion razy, ja odkryłam ją niedawno i przepadłam. Jestem nią totalnie zachwycona, pomogła mi kiedy moja skóra była strasznie przesuszona i potrzebowała orzeźwienia. 
Sprawdziła się też w upalne dni kiedy potrzebowałam po prostu się nią spryskać.  



Woda różana sprawdzi się naprawdę u każdego !

  • Odżywia skórę
  • Jest idealna dla skóry zmęczonej, szarej, dojrzałej
  • idealna dla skóry wrażliwej
  • łagodzi zmiany trądzikowe 
  • może być idealną bazą dla wcierek do włosów i perfum
Masz ją w swojej kosmetyczce ? :)

Pozdrawiam Alaaaa :)

14 komentarzy:

  1. Aktualnie nie mam ale planuję jej zakup niebawem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam , że ja jej nie posiadam :)

    ____________________
    ps. a u mnie? nowości z wyprzedaży za grosze

    OdpowiedzUsuń
  3. woda różana kojarzy mi się głównie z kuchnią :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś hydrolat różany i lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam, ale to pewnie kwestia czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat ja psikam twarz wodą z kwiatów z gorzkiej pomarańczy, lepiej działa na moją mieszaną cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nigdy nie miałam! Wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o niej wiele dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas planuje jej zakup i ciagle zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wydaje mi się być niezbędna, micel w zupełności mi wystarcza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sumie pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałam ją jako tonik, ale z pięknie pachnącej zamieniała się w taki sobie smrodek :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam o tej wodzie wiele dobrego. Jak kiedyś ją spotkam to na pewno kupię :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, to daje nam motywację do dalszej pracy.
Zachęcamy do obserwowania, odwiedzamy każdego kto zostawił komentarz :)