sobota, 16 sierpnia 2014

Strój dnia - Alicja

Witajcie ! 


 Ostatnio niestety zrobiło się strasznie jesiennie, ale mam nadzieje, że za chwilę lato jeszcze wróci.
Korzystając z okazji kiedy to miałam przy sobie profesjonalnego fotografa, postanowiłam zrobić zdjęcia tego jak byłam ubrana. 

Spodnie które widzicie są najbardziej wygodnymi spodniami jakie miałam okazję nosić i szczerze wszystkim polecam ! 




Koturny - CCC
Bluzka - reserved
Spodnie - river island

Za zdjęcia dziękuje ślicznie kochanej Asi. :*
Jeśli macie ochotę pooglądać piękne zdjęcia jej autorstwa zapraszam TUTAJ

11 komentarzy:

  1. Super outfit :*
    Obserwuje i liczę na rewanż :*
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty, zestaw idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne 1 i 2 zdjęcie. Szkoda, że nie pokazałaś tych koturn z boku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Obserwujemy ? :) Jeśli tak to daj znać na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny strój na luzie:) świetne buciki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, to daje nam motywację do dalszej pracy.
Zachęcamy do obserwowania, odwiedzamy każdego kto zostawił komentarz :)